BASHKIA SHKODER, VERIFIKIM PARAPRAK

Në zbatim të nenit 22 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndyshuar, si dhe të Kreut III, të Vendimit Nr. 243, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave “Për pranimin, lëvizjen paralele, periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive” i ndryshuar;

Bashkia Shkodër shpall listën e kandidatëve që do t’i nënshtrohen proçedurës së konkurimit, në fazën e intervistës së strukturuar, për pranim në shërbimin civil në kategorinë ekzekutive për pozicionet:

-1 (një) Specialist, Sektori i Arsimit, Drejtoria e Arsimit, kategoria e pagës IV-2

1. Edona Bushati

2. Edvalda Beqiri

 

-1 (një) Specialist, Drejtoria e Analizës dhe Programimit Buxhetor pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Menaxhimit Financiar, kategoria e pagës IV-3

1. Irisa Bajraktari

2. Jasmina Gerçari

3. Jetmir Muratej

Intervista me gojë do të zhvillohet me date 28.03.2025, ora 09:00 në ambientet e Bashkisë Shkodër. Kandidatët ditën e intervistës duhet të jenë të pajisur me kartë identiteti

 

Në zbatim të nenit 26, të kreut V, të ligjit nr.152 datë 30.05.2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar; të kreut kreu III, të Vendimit nr.242, datë 18.03.2015 “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese” i ndryshuar ;

 

Bashkia Shkodër, pas verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve dhe kërkesave të veçanta e të posaçme të përcaktuara në shpalljen për konkurrim, shpall listën e kandidatëve të kualifikuar, për ngritje në detyrë me pranim nga jashtë shërbimit civil në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese, për pozicionin:

– 1 (një) Përgjegjës, Sektori i Protokoll-Arkivit, Drejtoria e Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse pranë Drejtorisë së Përgjithshme Juridike, Burimeve Njerëzore dhe Shërbimeve Mbështetëse

Kandidat i kualifikuar janë:

1. Arlinda Gojani

2. Ditmira Llazani

3. Valentina Zaimaj

 

Intervista strukturuar me gojë do të zhvillohet në datën 28.03.2025, ora 09:00 në ambientet e Bashkisë Shkodër. Kandidatët ditën e intervistës duhet të jenë të pajisur me kartë identiteti