BASHKIA DIBËR, REZULTATET E VERIFIKIMIT PARAPRAK

Në zbatim të nenit 25 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, si dhe si dhe të Kreut VII, të Vendimit Nr. 243, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, i ndryshuar me anë të VKM Nr.746 datë 19.12.2018 “Për pranimin, lëvizjen paralele periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive

 

· Specialist i Prokurimeve, (3 pozicione) Kategoria Ekzekutive

· Specialist i Taksave ( 3 pozicion)

· Specialist Turizmi (2 Pozicion)

· Specialist Jurist (1 Pozicion)

· Specialist i Pronave (2 pozicion)

· Specialist i Migracionit dhe Diaspores (1 pozicion)

· Specialist I PPECK (1 pozicion)

· Inspoektor IMTV (1pozicion)

 

 

Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Institucionin e Bashkise Diber, në përfundim të verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve të lëvizjes paralele dhe kërkesave të veçanta të shpallura në shpalljen për konkurrim, njofton se për pozicionin e mësiperm nuk ka kandidatura .

Për sa më sipër njoftojmë kandidatët se pozicioni është i hapur për procedurën e pranimit ne sherbimin civil

Ø Drejtor i Drejtorisë Juridike

Ø Drejtor I Drejtorise se Burimeve Njerezore

Ø Drejtori I Taksave

Ø Drejtor Drejtorise se Urbanistikes

Ø Drejtor I Bujqesise

Në zbatim të nenit 26 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, si dhe si dhe të Kreut II, të Vendimit Nr. 24, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, i ndryshuar me VKM.Nr.748 datë 19.12.2018 ”Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e Ulët dhe të Mesme Drejtuese”

Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Institucionin e Bashkise Diber, në përfundim të verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve të lëvizjes paralele dhe kërkesave të veçanta të shpallura në shpalljen për konkurrim, njofton se për pozicionin e mësipërm nuk ka kandidatura të përzgjedhura.

Për sa më sipër njoftojmë kandidatët se pozicioni është i hapur për procedurën e Ngritjes në detyrë/Pranim ne sherbimin civil.

Përgjegjës i Sektorit të Higjenës dhe Veterinarisë, Kategoria e Ulët Drejtuese

· Përgjegjës i Sektorit të Prokurimeve, Kategoria e Ulët Drejtuese

· Përgjegjës i Sektorit të Turizmit Kategoria e Ulët Drejtuese

· Përgjegjës i Sektorit Auditit, Kategoria e Ulët Drejtuese

· Përgjegjës i Sektorit të Mirëmbajtjes së Objekteve, Kategoria e Ulët Drejtuese

· Pergjegjes i Sektorit te Teknologjise dhe Informacionit Kategoria e Ulet Drejtuese

· Përgjegjës i Sektorit te Mbrojtjes Mjedisit dhe Studim Projektimit, Kategoria e Ulët Drejtuese

 

Në zbatim të nenit 26 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, si dhe si dhe të Kreut II, të Vendimit Nr. 24, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, i ndryshuar me VKM.Nr.748 datë 19.12.2018”Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e Ulët dhe të Mesme Drejtuese”

Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Institucionin e Bashkise Diber, në përfundim të verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve të lëvizjes paralele dhe kërkesave të veçanta të shpallura në shpalljen për konkurrim, njofton se për pozicionin e mësipërm nuk ka kandidatura të përzgjedhura.

Për sa më sipër njoftojmë kandidatët se pozicioni është i hapur për procedurën e Ngritjes në detyrë.

Në zbatim të nenit 25 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, si dhe si dhe të Kreut VII, të Vendimit Nr. 243, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave, i ndryshuar me anë të VKM Nr.746 datë 19.12.2018 “Për pranimin, lëvizjen paralele periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive

· Specialist Sektori i Finances

· Pergjegje i Sektorit te Taksave

 

Njësia e Menaxhimit të Burimeve Njerëzore në Institucionin e Bashkise Diber, në përfundim të verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve të lëvizjes paralele dhe kërkesave të veçanta të shpallura në shpalljen për konkurrim, njofton se për pozicionin e mësiperm ka keto kandidatura

· Artan Stermilla

Intervista me goje do te zhvillohet prane Ambienteve te Bashkise Diber, Sektori te Burimeve Njerezore me date 16.12.2022 ne oren 09:00. Kandidati duhet te jete i pajisur me dokument Identifikimi.