BASHKIA SHKODËR, VERIFIKIM PARAPRAK

Në zbatim të nenit 26, të kreut V, të ligjit nr.152 datë 30.05.2013 “Për nëpunësin civil” i ndryshuar; të kreut kreu III, të Vendimit nr.242, datë 18.03.2015 “Për plotësimin e vendeve të lira në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese” i ndryshuar ;

Bashkia Shkodër, pas verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve dhe kërkesave të veçanta e të posaçme të përcaktuara në shpalljen për konkurrim, shpall listën e kandidatëve të kualifikuar, për ngritje në detyrë dhe ngritje në detyrë me pranim nga jashtë shërbimit civil në kategorinë e ulët dhe të mesme drejtuese, për pozicionin:

– Drejtor, Drejtoria e Aseteve dhe Kadastrës Urbane pranë Drejtorisë së Përgjithshme të Planifikimit dhe Zhvillimit të Territorit, kategoria II-2

Kandidat të kualifikuar.

1. Valdo Dibra

Testimi me shkrimi do të zhvillohet në datën 19.12.2025, ora 11:00 në ambientet e Bashkisë Shkodër

Intervista strukturuar me gojë do të zhvillohet në datën 19.12.2025, ora 13:00 në ambientet e Bashkisë Shkodër

Kandidatët ditën e testimit duhet të jenë të pajisur me kartë identiteti.

 

Në zbatim të nenit 22 të ligjit 152/2013 “Për nëpunësin civil”, i ndyshuar, si dhe të Kreut III, të Vendimit Nr. 243, datë 18/03/2015, të Këshillit të Ministrave “Për pranimin, lëvizjen paralele, periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive” i ndryshuar;

Bashkia Shkodër në përfundim të verifikimit paraprak të kandidatëve, për përmbushjen e kushteve të pranimit dhe kërkesave të veçanta të shpallura në shpalljen për konkurrim, njofton se:

– Kandidaët e kualifikuar për të vazhduar fazën e parë të vlerësimit (testimi me shkrim) janë si më poshtë, sipas pozicioneve:

– 1 (një) Specialist, Sektori i Terrenit dhe Borxheve, Drejtoria e Taksave dhe Tarifave Vendore, kategoria e pagës IV-2

1. Besmir Nobolli

2. Shpëtim Velija

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Testimi me shkrim do të zhvillohet me datë 19.12.2025, ora 14: 00, në ambientet e Bashkisë Shkodër.

Kandidatët ditën e testimit duhet të jenë të pajisur me kartë identiteti