KONTROLLI I LARTË I SHTETIT, VERIFIKIM PARAPRAK

Drejtoria e Burimeve Njerëzore, në zbatim të përcaktimeve të ligjit 152/2013, “Për Nëpunësin Civil” të ndryshuar, VKM-së nr. 243, datë 18.03.2015 “Për pranimin, lëvizjen paralele, periudhën e provës dhe emërimin në kategorinë ekzekutive” të ndryshuar, ka zhvilluar verifikimin paraprak të kandidatëve për pozicionin vakant në KLSH të shpallur me Urdhrin e Brendshëm të Kryetarit të KLSH nr. 51, datë 15.05.2025:

1. Për 1 (një) vend në pozicionin “ Auditues i Parë “ në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike – diplomuar minimumi në Master Profesional në Inxhinieri Ndërtimi/Gjeodezi/Hidroteknikë;

2. Për 1 (një) vend në pozicionin “Auditues i Dytë“ në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike – diplomuar minimumi në Master Profesional në Inxhinieri Ndërtimi/Gjeodezi/Hidroteknikë.

Në përfundim të procesit të ankimimit,

KONSTATOI:

Plotësojnë kriteret e kërkuara për të vazhduar konkurrimin për pozicionet e sipërcituara:

– Për 1 (një) vend në pozicionin “Auditues i Parë” në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike, plotësojnë kriteret e kërkuara për të vazhduar konkurrimin kandidatët:

1. Amando Hasa

2. Dashamir Kondi

3. Daniela Lleshaj

4. Flora Muça

5. Laurent Dedja

6. Ujeza Allkanjari

7. Viola Dhamo

– Për 1 (një) vend në pozicionin “Auditues i Dytë” në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike, plotësojnë kriteret e kërkuara për të vazhduar konkurrimin kandidatët:

1. Amando Hasa

2. Laurent Dedja

3. Ujeza Allkanjari

4. Viola Dhamo

-Testimi me shkrim për pozicionin “Auditues i Parë “ në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike do të zhvillohet më datë 23.06.2025, ora 10:00 në ambientet e KLSH-së.

-Testimi me shkrim për pozicionin “Auditues i Dytë “ në Departamentin e Auditimit të Institucioneve të Sigurisë dhe Pronës Publike do të zhvillohet më datë 23.06.2025, ora 12:00 në ambientet e KLSH-së